• Op de site staat in de Kampeeragenda Wat er door Wie, Waar en Wanneer wordt georganiseerd. Ben je nog geen lid en wil je meedoen aan een kampeeractiviteit, dan kan je per e-mail contact opnemen met de organisator die bij  die kampeeractiviteit vermeld staat.
  • De organisator van het weekend kan je vertellen naar welke camping we precies gaan en welke afspraken er zijn gemaakt met de beheerder van de camping. Is de inschrijftermijn voor deelname aan de kampeeractiviteit al verstreken dan kan de organisator je eventueel nog verwijzen naar de campingbeheerder, zodat je misschien nog zelf een plaatsje kunt regelen.
  • Wanneer je besluit om mee te gaan, geef je dat door aan de organisator en neem je contact op met het secretariaat via:  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Je wordt dan ingeschreven als aspirant-lid en krijgt te horen hoe je de €5 kunt betalen. Nadat we je betaling hebben ontvangen is alles in orde en kan je komen kamperen in de door jou gekozen periode.
  • Als je je hebt aangemeld voor een weekend, maar je besluit op het laatste moment om te annuleren, dan wordt er wel van je verwacht dat je betaalt voor de eventuele kosten van de gereserveerde kampeerplek.
  • Het aantal deelnemers per weekend of periode varieert van ongeveer zes tot zo'n dertig personen. Dit hangt uiteraard ook af van de beschikbare plaats op de camping.
  • Je kunt drie keer als aspirant-lid deelnemen aan een kampeeractiviteit om de sfeer te proeven en te kijken of deze wijze van kamperen/vakantie je bevalt.
  • Ben je eenmaal lid van de kampeerclub, dan kun je in de agenda op het besloten gedeelte van de website rechtstreeks gratis inschrijven voor activiteiten naar keuze.