• Op de site staat in de Kampeeragenda Wat er door Wie, Waar en Wanneer wordt georganiseerd. Ben je nog geen lid en wil je meer informatie over een kampeeractiviteit, dan kan je per e-mail contact opnemen met de organisator die bij  de betreffende kampeeractiviteit vermeld staat.
  • De organisator van het weekend kan je vertellen naar welke camping we precies gaan en welke afspraken er zijn gemaakt met de beheerder van de camping. Is de inschrijftermijn voor deelname aan de kampeeractiviteit al verstreken dan kan de organisator je eventueel nog verwijzen naar de campingbeheerder, zodat je misschien nog zelf een plaatsje kunt regelen.
  • Wanneer je hebt besloten om deel te nemen, geef je dat aan in een e-mail naar de organisator en stuur je meteen een e-mail naar het secretariaat () waarin je aangeeft aan welke activiteit je deelneemt en wat jouw persoonlijke gegevens zijn. Je wordt dan ingeschreven als aspirant-lid. Vervolgens maak je €5 deelnamegeld over naar onze rekening. Nadat we je betaling hebben ontvangen is alles in orde en kan je komen kamperen in de door jou gekozen periode.
  • Betalingen kunnen worden overgemaakt naar bankrekening: NL57 INGB 0750669772 t.n.v. Mw TG Postma, onder vermelding van de titel van de kampeeractiviteit zoals die in de kampeeragenda staat vermeld. 
  • Als je je hebt aangemeld voor een weekend, maar je besluit op het laatste moment om te annuleren, dan wordt er wel van je verwacht dat je betaalt voor de eventuele kosten van de gereserveerde kampeerplek.
  • Het aantal deelnemers per weekend of periode varieert van ongeveer zes tot zo'n dertig personen. Dit hangt uiteraard ook af van de beschikbare plaats op de camping.
  • Je kunt drie keer als aspirant-lid deelnemen aan een kampeeractiviteit om de sfeer te proeven en te kijken of deze wijze van kamperen/vakantie je bevalt.
  • Ben je eenmaal lid van de kampeerclub, dan kun je in de agenda op het besloten gedeelte van de website, rechtstreeks gratis inschrijven voor alle activiteiten naar keuze voor de rest van het jaar.